Volgers

dinsdag 3 april 2018

A single dream is more powerful than a thousand realities...

Hallo allemaal,


Ons nieuwe moodboard van april

gaat weer van start! We hebben weer een prachtig inspiratieboard voor de Craft Addiction mixed media challenge group waar iedereen weer zijn mixed media creatie mag plaatsen (let op: maximaal 2 creaties)met als inspiratie iets van dit board. (De challenge loopt tot 30 april) Wij als DT-members hebben allemaal alvast een inspiratie-creatie gemaakt.
Mijn creatie is geïnspireerd door de groentinten, het houten hart, de klok en het sleutelgat...

Ik heb een houten hartpaneel genomen en dit eerst geschilderd in een lichte kleur groen als mijn basis.
Van hieruit verder gewerkt door er eerst wat stukken rose en creme scrappapier op te plakken, wat matchte bij de afbeelding die ik wilde gebruiken (onze prachtige nieuwe papierlijn van Stamperia ' Fantasy'). De randen van het papier heb ik eerst met Distress inkt rondom aangezet. Een klein houten hartje eropgelijmd nadat ik deze ook in dezelfde kleur had geschilderd.




Met structuurpasta van DDBD en maskstencils structuur aangebracht. En terwijl dit droogde heb ik van wit flowerfoam weer wat bloemen gemaakt en gekleurd. Toen begon voor mij het leukste deel: voor het eerst aan de slag met de Coosa gilding wax! En wat is dat leuk!! Alleen de geur al, als je een potje opent, zó wat een aangename verrassing 😍; en toen het opbrengen....wow, dit is écht zo prettig te verwerken! Ik heb de kleuren groen, turquoise, lila en als laatste ook nog goud gebruikt.
Ook had ik al het één en ander aan embellishments bij elkaar gezocht die ik erop wilde verwerken, en dit kon ik toen een plekje gaan geven.




 Ik heb de embellishments ook gedeeltelijk op kleur gebracht met de gilding wax, en de roosjes en kleine bloemetjes met inktspray gekleurd.
Als laatste nog een paar cabochons (10 mm en 25 mm) opgeplakt, en ook nog wat powertex 3D balls hier en daar. met glossy accents bevestigd.
Al met al ben ik zeer tevreden wat grotendeels toe te schrijven is aan mijn nieuwe aanwinst: de gilding wax!


            
Hier volgt nog de lijst met producten die ik heb gebruikt uit de webshop van CraftAddiction.
(Door op de afbeelding te klikken ga je meteen naar het product in de webshop)



      




      



      


        


      


         


         


       

Wij hopen dat jullie net zo enthousiast zijn als wij en meedoen met onze challenge!!
Bedankt voor je bezoek! Heb je vragen, stel ze gerust... graag tot een volgende keer!

Mixed media groetjes,
Jenny

Geen opmerkingen:

Een reactie posten